Wednesday, September 10, 2014

100 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 90 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 15 הרוגים בסומליה; 10 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; שוטר נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בלבנון, במצרים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בכל רחבי סוריה. מקורות בארגון הטרור "גבהת אל-נוסרה" מסרו שכוחותיהם הצליחו להשתלט של שטחים נוספים באזור קוניטרה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. בין ההרוגים היו חיילים, אזרחים, כורדים וטרוריסטים מוסלמים. גורמים נוספים מסרו שההתקפות של הצבא האמריקאי נגד הארגון נמשכו גם המלך היממה האחרונה.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מהג'יהאד העולמי הפועלים בצפון סיני. נמסר על 10 פצועים נוספים בפיגוע.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בשתי התקפות שהיו במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שנפגעו בהתקפה אווירית של נאט"ו.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה אווירית של הצבא הפקיסטני עם בסיסי טרור הנמצאים בצפון-מערב פקיסטן.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון במהלך הפגנה של שיעים נגד השלטון. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים או"ם מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של שני מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נגד שיירה של האו"ם.
--
ניגריה – טרור – קמרון: מקורות צבאיים בקמרון מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתם של 100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בגבול המשותף בין שתי המדינות.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-9 בספטמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: