Sunday, September 14, 2014

100 הרוגים בסוריה; 80 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בניגריה; 50 הרוגים בעיראק; 28 הרוגים באפגניסטן; 23 חיילים נהרגו בדארפור; 8 הרוגים בפקיסטן; חייל וטרוריסט נהרגו במצרים; קצין בכיר נהרג בסומליה; מנהיג דתי נהרג בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בלבנון, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, במצרים, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים המזוהים עם המשטר הסורי ומקורות נוספים מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתם של לפחות 100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בין כוחות הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר על כיבושה של עיירה חשובה הנמצאת ליד העיר אל-חאמה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין הכוחות הכורדיים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק. מחצית מההרוגים היו חיילים כורדים. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על הריגתם של 3 מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות שנערכה באזור מחוז בבל.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בשתי תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתו של קצין בכיר מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
סודאן – טרור – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתם של 23 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מקומיים הפועלים בצפון חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 200 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון בפעולות שונות.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-13 בספטמבר 201 על הריגתו של מנהיג דתי מקומי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-13 בספטמבר 2014 על הריגתם של חייל וטרוריסט מוסלמי בשתי תקריות נפרדות שהיו בצפון-סיני במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על מעצרם של עשרות חשודים בחברות בארגון טרור אסלאמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה בסיני.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: