Friday, September 19, 2014

180 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בפקיסטן; 20 חיילים נהרגו בתימן; 15 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 הרוגים בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; 15 טרוריסטים מוסלמים נעצרו באוסטרליה; 16 כפרים כורדים בסוריה נכבשו בידי ארגון "המדינה האסלאמית"; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים ברחבי סוריה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על עשרות הרוגים באזור העיר חומס בקרבות בין שני הצדדיים. עוד נמסר כי במהלך היום נערכו התקפות אוויריות קשות של הצבא הסורי על ריכוזי אוכלוסייה בערים המרכזיות. עוד נמסר על כ-16 כפרים כורדים שנכבשו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סוריה ליד הגבול עם טורקיה. כרגע הארגון שולט על שליש מאורכו של הגבול בין סוריה לטורקיה המשתרע על כ-800 ק"מ.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-180 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על קרבות עקובים מדם באזור מחוז אל-אנבר בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של 22 בני-אדם בקרבות שפרצו בין מיליציה אסלאמית חמושה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של 20 חיילים במהלך עימותים קטלניים שהיו באזור העיר צנעא בין כוחות-הביטחון של טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של 15 בני-אדם בפיגוע התאבדות ומירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו במכללה ציבורית הנמצאת באזור העיר קאנו.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה ליד הגבול עם אלג'יריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם המזוהים עם הנשיא לשעבר קדאפי בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
אוסטרליה – טרור: מקורות רשמיים באוסטרליה מסרו ב-18 בספטמבר 2014 על מעצרם של 15 בני-אדם החשודים בהשתייכות לארגון טרור "המדינה האסלאמית". החשודים תכננו לערוף את ראשו של אדם אקראי. מייד לאחר שנודע דבר מעצרם, יצאה קריאה לכול המוסלמים באוסטרליה לצאת להפגין נגד הברוטאליות של המשטרה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: