Saturday, September 6, 2014

180 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בלוב; טרוריסט מוסלמי מארגון חיזבאללה נהרג בלבנון; מנהיג ארגון הטרור אל-שבאב בסומליה נהרג; 250,000 פליטים חדשים בלוב; 18 טרוריסטים מוסלמים בכירים נהרגו בסוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בתימן, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בלוב, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים המזוהים עם המשטר הסורי מסרו ב-5 בספטמבר 2014 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. בין ההרוגים היו עשרות טרוריסטים מוסלמים חברי ארגון "המדינה האסלאמית". עוד נמסר על הריגתם בידי הצבא הסורי של 18 טרוריסטים מוסלמים בכירים מארגון "המדינה האסלאמית". הרוגים נוספים היו גם באזור צפון-מזרח סוריה במהלך קרבות בין טרוריסטים מוסלמים למיליציות כורדיות חמושות.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 בספטמבר 2014 על הריגתם של 180 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון עיראק. זרם של סיוע צבאי מהמערב מגיע לאוטונומיה הכורדית שבעיראק.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-5 בספטמבר 2014 על כ-10 הרוגים בקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של לוב לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור טריפולי. כמו כן נמסר כי בשל ההצלחות של ארגוני הטרור שטריפולי, נמלטו מבתיהם יותר מ-250,000 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 בספטמבר 2014 על הריגתם של כ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי המדינה. פיגועים עם נפגעים רבים היו לאורך כל היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בספטמבר 2014 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו גם אנשי כוחות-הביטחון של פקיסטן.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-5 בספטמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון חיזבאללה בעת ניסיון לפרק מתקן האזנה שהוטמן באזור העיר צור.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה וארה"ב מסרו ב-5 בספטמבר 2014 על הריגתו של אחמד עבדי גודאן - מנהיג ארגון הטרור האסלאמי "אל-שבאב" הפועל בסומליה - בהפצצה אמריקאית שנערכה בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: