Tuesday, September 30, 2014

150 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 20 הרוגים באפגניסטן; 7 ג'יהאדיסטים קירגיזים נהרגו בסוריה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 3 הרוגים בלוב; 2 חיילים נהרגו באלג'יריה; 46 מוסלמים מבלגיה הצטרפו למלחמה בסוריה; טורקיה משקרת בנוגע למספר הפליטים שהגיעו לתחומה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, במצרים, בסודאן, בניגריה, בסומליה, בלוב, בלבנון, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-29 בספטמבר 2014 על הריגתם של יוצר מ-60 בני-אדם בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי ושל ארה"ב על יעדי טרור המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" וארגון אל-קאעידה. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים באזור דיר אל-זור, דרעא, חומס ואל-חאמה. מקורות בינלאומיים מסרו שטורקיה משקרת ביודעין בנוגע למספר הפליטים שהגיעו לתחומה בימים האחרונים בעקבות הקרבות באזור הגבול עם טורקיה. גורמים בינלאומיים מסרו שלכול היותר הגיעו לתחומי טורקיה כ-15,000 בני-אדם ולא כ-160,000 פליטים כפי שטוענים הטורקים. טורקיה מעוניינת כרגע להצטרף ללחימה נגד ארגון דאע"ש. מקורות בקירגיסטן מסרו כי במלחמה בסוריה נהרגו עד כה 7 קירגיזים שהצטרפו לארגוני הטרור הפועלים בסוריה. מקורות רשמיים בבלגיה מסרו על כ-46 אזרחים בלגים-מוסלמים שהצטרפו למלחמה בסוריה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-29 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-29 בספטמבר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בשתי התקפות של טרוריסטים מוסלמים סונים ושל טרוריסטים מוסלמים שיעים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-29 בספטמבר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בדרום המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 בספטמבר 2014 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על רקע השבעתו של נשיא אפגאני חדש.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-29 בספטמבר 2014 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בצפון-מערב פקיסטן.
--
אלג'יריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-29 בספטמבר 2014 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: