Saturday, September 13, 2014

110 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 70 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 40 הרוגים בדרום-סודאן; 8 הרוגים באפגניסטן; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 הרוגים במצרים; קצין נהרג בתימן; 5,186 הרוגים ברפובליקה של מרכז אפריקה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בלוב, במצרים, בלבנון, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, עיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של כ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות נוספים כי בין ההרוגים היו לפחות 40 בני-אדם שנפגעו בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו ליד העיר דמשק. מקורות רשמיים בסורי מסרו על קרבות נפגעים נוספים בערים המרכזיות של המדינה במהלך הלחימה של הצבא הסורי נגד טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בפיגועי טרור ובקרבות שנערכו בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית הפועלים בצפון עיראק.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של שוטר ואזרח מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם האחים המוסלמים שפעלו באזור העיר אל-מיניה.

הרפובליקה של מרכז אפריקה – טרור: מקורות באו"ם מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של 5,186 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין מוסלמים לנוצרים מאז חודש דצמבר 2014.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של 8 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בעיקר באזור העיר קראצ'י.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום המדינה. כמו כן נמסר על הריגתו של קצין מודיעין מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות רשמיים בדרום-סודאן מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של 40 בני-אדם בקרבות קטלניים בין שתי מליציות חמושות הפועלות במרכז המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-12 בספטמבר 2014 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. מקורות רשמיים נוספים מסרו שהפעולה התבצעה בידי מיליציות מקומיות הנלחמות בארגון "בוקו חראם". הארגון הטיל מצור על העיר מיידגורי לקראת הרחבת הח'ליפות האסלאמית עליה הוא הכריז לפני שבועת אחדים. העיר מונה כ-2 מיליון תושבים.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: