Thursday, September 11, 2014

100 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 55 הרוגים באפגניסטן; 35 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים בסודאן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 טרוריסטים מוסלמים ובדואי נהרגו במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בשומרון; 700 ילדים נרצחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית"; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, בתימן, בסומליה, בסוריה, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות בין הצבא הסורי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מקורות נוספים מסרו כי בין ההרוגים היו לפחות 45 טרוריסטים מוסלמים בכירים מארגון טרור אסלאמי קיצוני (אחרר אל-שאם) שנפגעו בפיגוע קטלני שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור אידליב. נפגעים נוספים היו בקרבות באזור דרעא, חומס, חאלב ודיר אל-זור.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובפעולות צבאיות יזומות של הצבא העיראקי ושל כוחות כורדיים נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון עיראק. בין ההרוגים היו עשרות טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון. כמו כן נמסר שארגון "המדינה האסלאמית" רצח והרג כ-700 ילדים בסוריה ובעיראק מאז תחילת שנת 2014.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר שהארגון הוציא-להורג בדואי בצפון סיני בחשד לשיתוף-פעולה עם ישראל.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתם של 55 בני-אדם בסדרה של התקפות צבאיות יזומות שנערכו נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועל במחוזות רבים ברחבי המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתם של 4 מאנשי כוחות-הביטחון של פקיסטן בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. כמו כן נמסר מפי מקור צבאי על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן נגד ארגון "חאקאני" המזוהה עם ארגון הטליבאן ואל-קאעידה.
--
סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתם של 3 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור דרום חבל דארפור.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-10 בספטמבר 2014 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של חיילי צה"ל בעת ניסיון להשליך מטען-חבלה לעברם במהלך מבצע נעצרים נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון החמאס הפועלים באזור רמאללה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: