Thursday, July 11, 2013

100 מורדים נהרגו בסוריה; 13 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בעיראק; 9 הרוגים בניגריה; 5 הרוגים באפגניסטן; הרוג בפיליפינים בפיגוע טרור אסלאמי; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במאלי, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-10 ביולי 2013 על הריגתם של כ-100 מורדים בקרבות קשים שנערכו באזור העיר דיר אל-זור בין כוחות הצבא הסורי לבין אנשי האופוזיציה הפועלים בעיר. במקורות נוספים מסרו על קרבות קשים גם באזור העיר חומס וחאלב – שם הצבא הסורי ממשיך להרוס רובעים שלמים: בית אחר בית, רחוב אחרי רחוב ושכונה אחרי שכונה. עשרות הרוגים נוספים היו במהלך היממה האחרונה בערים הללו. באופן מפתיע נמסר מפי מקורות כורדיים מוסמכים על משא-ומתן המתנהל בין נציגים רשמיים של סוריה לבין ארגונים כורדיים הנערכים בעיר קמישלי. מקורות נוספים מסרו שהנציגים הסורים ביקשו מהנציגים הכורדים להצהיר על קיומן של שיחות כאלה הנערכות בין הצדדים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 ביולי 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-10 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים. במקרה אחד נהרגו 6 שוטרים מהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן – בין ההרוגים היה ראש מערך האבטחה של הנשיא האפגאני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשני פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון טל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 ביולי 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם בעימותים קטלניים בין מוסלמים לבין כפריים במרכז ניגריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-10 ביולי 2013 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 5 נוספים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על מסעדה בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: