Tuesday, July 30, 2013

150 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בניגריה; 9 הרוגים באפגניסטן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 4 הרוגים נוספים בפקיסטן; חייל נהרג בלוב; חייל נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; חייל נהרג בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בעיראק, בתימן, בלוב, בסוריה, בסודאן, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד שהיו באזור חומס ובאזור דמשק. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי הצבא הסורי הצליח להשתלט מחדש על כל אזור חומס. כמו כן נמסר על הריגתם של עשרות בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לבין מורדים הפועלים באזור דמשק. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים שגרמו לנפגעים רבים מאוד בקרב האוכלוסייה העירונית בערים המרכזיות של סוריה. כוחות המורדים הודו במהלך היום כי כוחותיהם שולטים על חלקים קטנים מאוד מהעיר חומס. במהלך הקרבות אזורים רבים מהעיר הוחרבו בכוונה בידי הצבא הסורי הנאמן לנשיא בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של 9 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסור ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בפקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור באמצעות 17 מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק לרגל חג הרמדאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתם של 25 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפעולים בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של חייל מצרי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור סיני.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-29 ביולי 2013 על הריגתו של חייל בעת ניסיון לפרק מטען-חבלה שהוטמן בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: