Monday, July 8, 2013

80 הרוגים בסוריה; 78 הרוגים באפגניסטן; 23 הרוגים בפיליפינים בטרור אסלאמי; 7 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; חייל מצרי נהרג בסיני; שוטר נהרג בבחריין;

80 הרוגים בסוריה; 78 הרוגים באפגניסטן; 23 הרוגים בפיליפינים בטרור אסלאמי; 7 הרוגים בסומליה; 5 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; חייל מצרי נהרג בסיני; שוטר נהרג בבחריין; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסוריה, בלבנון, בעיראק, במצרים, בטורקיה, בסודאן, בתימן, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתם של לפחות 80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. עיקר הלחימה בין המורדים לבין הצבא הסורי מתרכז באזורים הצפוניים של סוריה. הצבא הסורי ממשיך לכתוש את מרכזי הערים בהם מתבצרים מורדים וטרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים שכללו ביזה ואונס של כנופיות "השביחה" המזוהות עם המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתו של חייל מצרי בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בסיני. לאורך כל היממה האחרונה נערכו התנגשויות בין תומכי הנשיא המודח לבין אנשי האופוזיציה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-7ביולי 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתם של 14 חיילים ו-64 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בימים האחרונים במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו באזור העיר לאהור.
--
בחריין – טרור: מקורות תקשורתיים בבחריין מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו נגד תחנת משטרה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל בדרום סומליה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים בצפון הקווקז.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-7 ביולי 2013 על הריגתם של 5 חיילים ו-23 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות צבאית קטלנית שהתרחשה בדרום הפיליפינים. הקרב עם הטרוריסטים נמשך שעות ארוכות – כך לפי דובר צבאי בפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: