Saturday, July 6, 2013

110 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים במצרים; 28 הרוגים בעיראק; 15 הרוגים באפגניסטן; 13 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בדארפור; 5 חיילים מצרים נהרגו בסיני; חייל נהרג בטורקיה; חייל נהרג בקווקז;

110 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים במצרים; 28 הרוגים בעיראק;  15 הרוגים באפגניסטן; 13 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בדארפור; 5 חיילים מצרים נהרגו בסיני; חייל נהרג בטורקיה; חייל נהרג בקווקז; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בתימן, בסומליה, בלוב, בסודאן, בטורקיה, בקשמיר, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. הצבא הסורי הורס את העיר חמוס - שכונה אחרי שכונה. מקורות מקומיים בסוריה מסרו כי ארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה משתלטים על כל האזורים מהם נסוג הצבא הסורי והם מפעילים את חוקי השריעה בהקפדה על האוכלוסייה המקומית.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתם של 5 חיילים מצרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בסיני. מצרים הכריזה על מצב חירום בכל אזור סיני. לאורך כל יום שישי (5 ביולי 2013) נהרגו 30 בני-אדם בעימותים קטלניים מאוד בין תומכי מורסי לבין מתנגדיו במקומות רבים ברחבי מצרים. בין היתר, המון מצרי תקף כנסיות ונמסר על הרוגים מבני העדה הקופטית.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתם של 13 בני-אדם בשלוש פעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתם של 28 בני-אדם בשתי פעולות טרור קטלניות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום דארפור.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים של המחתרת הכורדית מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתו של חייל טורקי בהתקפה של אנשי המחתרת שהתבצעה במזרח טורקיה למרות הפסקת-האש שהוכרזה של חודשים אחדים.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-5 ביולי 2013 על הריגתו של חייל בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: