Sunday, July 7, 2013

100 הרוגים בסוריה; 42 תלמידים נשרפו למוות בניגריה בידי טרוריסטים מוסלמים; 17 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים בעיראק; 3 חיילים נהרגו בתימן; 2 הרוגים נוספים במצרים;

100 הרוגים בסוריה; 42 תלמידים נשרפו למוות בניגריה בידי טרוריסטים מוסלמים; 17 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים בעיראק; 3 חיילים נהרגו בתימן; 2 הרוגים נוספים במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בסוריה, בלבנון, בעיראק, בתימן, בסומליה, בלוב, בסודאן ובניגריה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 ביולי 2013 על הריגתם של כ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בעיר חומס מסרו כי הצבא הסורי הצליח להשתלט על נקודות מפתח בעיר תוך כדי הפצצות מסיביות על שכונות אזרחיות. עשרות אלפי בניי-אדם לכודים בערים חומס וחאלב בשל הקרבות הקשים. בצפון סוריה פרצו קרבות בין ארגוני טרור שונים על השליטה בעיירות אחדות.
--
מצרים – טרור ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-6 ביולי 2013 על הרוג נוסף במהלך היום בקרבות בין תומכי מורסי לבין מתנגדיו. ככול הידוע ביומיים האחרונים נהרגו לפחות 31 אזרחים ו-5 חיילים. במהלך היממה האחרונה התרחשו עשרות אירועים אלימים בין מוסלמים קיצונים לבין כוחות-הביטחון של מצרים. פיגועים וקרבות נוספים היו בסיני בין טרוריסטים מוסלמים לבין כוחות הצבא הפועלים באזור. כוחות הצבא הסיני אינם מצליחים להשתלט על האירועים באזור רפיח ואל-עריש. כמו כן נמסר על הריגתו של כומר קופטי באל-עריש בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 ביולי 2013 על הריגתם של 17 בני-אדם (רובם שוטרים) בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 ביולי 2013 על הריגתם של 8 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 ביולי 2013 על הריגתם של 3 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-6 ביולי 2013 על הריגתם של 41 תלמידים ומורה בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. מקורות נוספים מסרו כי התלמידים נשרפו למוות בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: