Sunday, July 21, 2013

100 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 34 הרוגים בפקיסטן; 15 הרוגים באפגניסטן; קצין נהרג בלוב; הרוג נוסף במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסוריה, בלבנון, במצרים, בעיראק, בטורקיה, בתימן, בקשמיר, בסודאן, בסומליה, בניגריה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחיםמקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. במהלך היום נרשמו עימותים קטלניים בין כורדים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה וכן בין כוחות האופוזיציה לבין ארגוני טרור אסלאמיים קיצוניים שגרמו לעשרות הרוגים משני הצדדים. מנהיגי ארגונים אסלאמיים קיצונים בטוניסיה קראו לצעירי טוניסיה להצטרף למלחמת בסוריה לצד ארגוני הטרור האסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
מצרים – מחאה ואלימותמקורות תקשורתיים המקושרים ל"אחים המוסלמים" מסרו ב-20 ביולי 2013 על הרוג נוסף בעימותים קטלניים שהיו במצרים במהלך הפגנת מחאה שנערכה נגד הדחתו של הנשיא הקודם מורסי. במהלך ההפגנה הזו נהרגו 3 נשים וגבר אחד. עימותים קטלניים נוספים היו במצרים במהלך כל היממה האחרונה. גם בסיני נרשמו עימותים בים כוחות הצבא לבין ארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של 70 בני-אדם ועל פציעתם של כ-300 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. מרבית הנפגעים נהרגו מירי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתם של 6 חיילים ו-28 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז חייבאר.
--
לוב – טרור: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-20 ביולי 2013 על הריגתו של קצין בחיל-האוויר מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: