Friday, July 12, 2013

80 הרוגים בסוריה; 44 הרוגים בעיראק; 35 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 31 הרוגים בלוב; 7 הרוגים בפקיסטן;  5 הרוגים באפגניסטן; חייל הודי נהרג בקשמיר; הרוג נוסף במצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, בסוריה, בעיראק, במצרים, בסודאן, בדרום-סודאן, בסומליה, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים אופוזיציה הסורית מסרו ב-11 ביולי 2013 על הריגתם של כ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של עשרות חיילים סורים בקרבות שהיו באזור הערים חאלב וחומס. כמו כן נמסר על קרבות קשים מאוד בשכונות אחדות באזור חומס. גורמים באופוזיציה הסורית מסרו לעיתון סעודי כי בפיגוע שהיה בעיר ביירות ב-9 ביולי 2013 נהרגו לפחות 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה. מקורות בסוריה מסרו על הריגתו של מפקד בכיר ב"צבא סוריה החופשי" בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במהלך מפגש שנערך באזור העיר לטקיה.
--
מצרים – טרור – חמאס: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-11 ביולי 2013 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מתנועת החמאס בפעילות צבאית יזומה של הצבא המצרי שנערכה באזור סיני. כמו כן נמסר על תפיסתם של כ-150 טרוריסטים מוסלמים נוספים – רובם טרוריסטים מוסלמים שהגיעו מעזה. כמו כן נמסר על התקפה של טרוריסטים מוסלמים על תחנת משטרה בסיני שבמהלכה נהרג אדם אחד. מקורות נוספים במצרים מסרו כי מלאי החיטה במדינה יספיק לחודשיים בלבד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-11 ביולי 2013 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 ביולי 2013 על הריגתם של 7  בני-אדם מפיצוץ של מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-11 ביולי 2013 על הריגתם של 44 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו ברחבי עיראק. דיווח נוסף מסר על 7 שוטרים שנהרגו מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים מסרו ב-11 ביולי 2013 על הריגתם של 31 בני-אדם ועל פציעתם של 100 נוספים בעימותים קטלניים מאוד בין מיליציות אסלאמיות חמושות לבין מפגינים באזור העיר טריפולי.
--
הודו – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-11 ביולי 2013 על הריגתו של חייל הודי בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר.
==

מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: