Thursday, July 25, 2013

100 הרוגים בסוריה; 26 הרוגים בעיראק; 14 הרוגים בפקיסטן; 3 הרוגים באפגניסטן; 2 הרוגים באלג'יריה; 2 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; חייל נהרג במצרים; הרוג בסומליה; מפיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בתימן, בסוריה, בעיראק, בסומליה, בסודאן, בלוב, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות מקומיים בסוריה דיווחו על קרבות קשים מאוד באזור אידליב וחומס.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור מנסורה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במסגרת חגיגות הרמדאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 7 בני-אדם בעימותים קטלניים בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצ'י. כמו כן נהרגו 7 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על מפקדה של המודיעין הפקיסטני.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים עיראק מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 26 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה במסגרת חגיגות הרמדאן. בין ההרוגים היו לפחות 13 חיילים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 2 אנשי כוחות-הביטחון מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-24 ביולי 2013 על הריגתם של 2 מורים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

tywhot said...

visit this site Balenciaga Dolabuy visit site Celine Dolabuy i thought about this bag replica high quality