Friday, July 26, 2013


2,000 הרוגים בסוריה מאז שהחל הרמדאן; 42 הרוגים בעיראק; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 חיילים נהרגו בסודאן; 5 הרוגים בקשמיר; 4 הרוגים בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסיני; מנהיג אופוזיציה נהרג בטוניסיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בטורקיה, בסוריה, בלבנון, בתימן, בעיראק, בסומליה, בסודאן, בלוב, במאלי, באפגניסטן, בפקיסטן ובפיליפינים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 ביולי 2013 כי מאז שהחל חג הרמדאן ב-9 ביולי 2013 נהרגו בסוריה כ-2,000 בני-אדם בקרבות בין הצבא הסורי לבין המורדים ולארגוני טרור אסלאמיים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה. במהלך היממה האחרונה נהרגו בסוריה יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. הצבא הסורי ממשיך להלום במרכזי הערים של חומס, חאלב ואידליב. במהלך היום רשמו מאות אירועים אלימים עם נפגעים שכללו ירי של טנקים לעבר מרכזי אוכלוסייה, ירי של צלפים, פיצוץ של מכוניות-תופת, חטיפות, הוצאות להרוג, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים.
--
טוניסיה – טרור: מקורות תקשורתיים בטוניסיה מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתו של מנהיג בכיר באופוזיציה בידי טרוריסטים מוסלמים. זהו המנהיג הנשי הנרצח השנה בטוניסיה בידי טרוריסטים מוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון הפועל באזור קאבול.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 4 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 42 בני-אדם מירי ומפיצוץ של מכוניות-תופת שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק לרגל חג הרמדאן. במקרה אחד נרצחו 14 שיעים לאחר בדיקת תעודת זהות בידי רוצחים מארגון אל-קאעידה.
--
סודאן – טרור: מקורות צבאיים בסודאן מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 5 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים הפועלים במרכז סודאן.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה טרם זמנה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-26 ביולי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 ילדיו של אימאם מוסלמי בחבל קשמיר כנראה בידי טרוריסטים מקומיים בחבל קשמיר. הודו הרשמית הביעה זעזוע על המעשה האכזרי.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: