Wednesday, July 31, 2013

110 הרוגים בסוריה; 140 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 134 הרוגים בדארפור; 22 הרוגים בעיראק; 14 הרוגים באפגניסטן; 12 הרוגים בפקיסטן; 12 הרוגים בניגריה; 8 חיילים נהרגו בטוניסיה; 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בעיראק, בלבנון, בסוריה, במצרים, בתימן, בסומליה, בניגריה, בלוב, בפקיסטן ובאפגניסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות נוספים מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של אזרחים נוספים מירי של פצצות מרגמה שנורו באזור העיר חומס. כמו כן נמסר על קרבות קשים נוספים במהלך היום באזור העיר חאלב – שם הצבא הסורי הצליח להשתלט על אזורים נרחבים שהיו בידי המורדים. מקורות כורדיים בדרום סוריה מסרו על חיסולו של פוליטיקאי כורדי בכיר באמצעות מטען-חבלה שהופעל במכוניתו.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 22 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. ביומיים האחרונים נהרגו כ-100 בני-אדם בפיגועי טרור ברחבי עיראק.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 14 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו עשרות פיגועי טרור שגרמו לפצועים רבים בקרב האוכלוסייה האזרחית. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן על הריגתם של 140 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במבצע צבאי נרחב מאוד שנערך ברחבי אפגניסטן נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן על בית-כלא בו כלואים מאות טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. מאות אסירים הצליחו להימלט מהכלא.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. זהו החיסול השני בשלושת הימים האחרונים.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 134 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים על תושבים מקומיים המתגוררים בחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם מפיצוץ של מטעני חבלה שהופעלו בכנסיות נוצריות בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 8 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו ליד הגבול עם אלג'יריה.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מירי של חיילים הודים בעת ניסיון לבצע חדירה מפקיסטן להודו באזור חבל קשמיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-30 ביולי 2013 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות קטלנית עם חיילים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: