Thursday, July 4, 2013

110 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים במצרים – נשיא מצרים הודח; 17 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 12 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בעיראק; 6 שוטרים נהרגו בפקיסטן; שר-הפנים של לוב נהרג; טרוריסט מוסלמי נהרג בפיליפינים; פיגועים וקרבות עם נפגעים היו במצרים, בסוריה, בתימן, בלבנון, בטורקיה, בתימן, בלוב, במאלי, בסומליה, בסודאן, בעיראק, באפגניסטן ובפקיסטן;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 ביולי 2013 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ועימותים קטלניים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות ממשלתיים מסרו במהלך היום כי הצבא הסורי עורך מבצע צבאי גדול נגד המורדים הפרוסים ברחבי המדינה. לאורך כל היום נרשמו מאות מקרים של אירועים קטלניים כמו ירי של טנקים ומטוסים לעבר אזרחים, ירי של צלפים, הפגזות, פיצוץ של מכוניות-תופת, ביזה ואנס של נשים סוריות בידי כל הארגונים לוחמים בסוריה.
--
מצרים – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-3 ביולי 2013 כי במהלך היומיים האחרונים נהרגו לפחות 40 בני-אדם בעימותים קטלניים בין אנשי כוחות הביטחון למפגינים וכן בין גורמים מוסלמים רדיקליים לבין אנשי אופוזיציה המתנגדים לנשיא מוחמד מורסי. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים בכל רחבי מצרים שכללו הצתות רבות ופגיעה במבני ציבור. בשעה 22:00 הודיע הצבא המצרי כי הנשיא מודח מתפקידו.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 ביולי 2013 על הריגתם של 12 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעולים באזור העיר קאבול.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאיים: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-3 ביולי 2013 על הריגתם של 17 בני-אדם בחיסול-ממוקד אמריקאי שהתבצע בצפון-מערב פקיסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 ביולי 2013 על הריגתם של 10 בני-אדם בשני פיגועי טרור שהתבצעו ביממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בארבעת הימים האחרונים נהרגו בעיראק יותר מ-120 בני-אדם בפיגועי טרור.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 ביולי 2013 על הריגתו של שר-הפנים הלובי בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר טריפולי.
--
פיליפינים - טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-3 ביולי 2013 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם זמנו.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: