Monday, March 7, 2016

טרור אסלאמי - 254 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 10 הרוגים באפגניסטן; 6 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 4 הרוגים בתימן; 4 הרוגים במאלי; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; חייל וטרוריסט מוסלמי נהרגו בטג'יקיסטן; חייל נהרג בסומליה; 1250 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה מאז יולי 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 254 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-6 במרס 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה באזור מחוז חומס ובאזור הגבול המשותף עם עיראק. מקורות צבאיים רשמיים בסוריה מסרו על קרבות עם ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור מחוז חומס שבמהלכם נהרגו עשרות טרוריסטים מוסלמים. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים בהם נהרגו לפחות 60 טרוריסטים מארגון "המדינה האסלאמית" באזור שדה התעופה הצבאי ליד העיר דיר אל-זור. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים סורים מירי של חיילים טורקים שפעלו באזור הגבול המשותף.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 במרס על הריגתם של 120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בסדרה של פיגועי התאבדות ופיצוץ של משאית-תופת נהרגו באזור העיר בגדאד יותר מ-60 בני-אדם. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של קצינים בכירים בפיגועי-טרור של ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-6 במרס 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהפצצה של "הקואליציה הסעודית" שנערכה במחוז סעדה, בצפון תימן ליד הגבול המשותף עם סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן – טג'יקיסטן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 במרס 2016 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של התקפות טרור ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד ארגון "הטליבאן" במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים בטג'יקיסטן על הריגתו של חייל וכן על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות שהייתה ליד הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-6 במרס 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה". הדיווח מבוסס על הודעות של דוברי הארגון במאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-6 במרס 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון-סיני.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-6 במרס 2016 על הריגתו של חייל מ"האיחוד האפריקאי" מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 במרס 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-6 מרס 2016 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה. כמו כן, מקורות צבאיים בטורקיה דיווח על הריגתם של 1250 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה מאז חודש יולי 2015 בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: