Tuesday, March 29, 2016

טרור אסלאמי - 378 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בסוריה; 135 הרוגים בעיראק; 27 לוחמים כורדים ו-3 חיילים נהרגו בטורקיה;  25 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 9 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו בסודאן; 6 חיילים נהרגו במצרים בשלושת הימים האחרונים; 2 חיילים נהרגו בתאילנד בפיגוע אסלאמי; טרוריסט מוסלמי נהרג בפיליפינים; חייל נהרג בסומליה; מספר ההרוגים בבלגיה עלה ל-35 כולל 3 טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בתימן, בתאילנד, בקווקז, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 378 הרוגים ביממה האחרונה; 
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של יותר מ-120 טרוריסטים מוסלמים וחיילים סורים בסדרה של קרבות ובפיגועי-התאבדות שהתבצעו במהלך היממה האחרונה באזור העיר תדמור. גורמים מקומיים מסרו על הריגתם של עשרות חיילים סורים מפיצוץ של משאי-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר תדמור. כמו כן נמסר על נפגעים רבים מאוד בהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי חיל-האוויר הרוסי שפעל באזור תדמור כולו במהלך היממה האחרונה. קרבות עם הרוגים היו ליד הגבול הלבנוני בין ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" לארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-20 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. עשרות-אלפי בני-אדם נמלטים מאזור מוסול בעקבות המהלך הצבאי העיראקי נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום-תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות אווירית צבאית יזומה שנערכה במחוז קונדוז במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של 8 חיילים נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים בדרום סומליה.
--
סודאן – קורדופן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של רקטות שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז קורדופן. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 חיילים סודאנים בהתקפה של טרוריסטים מקומיים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים ערביים במזרח-התיכון מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 6 חיילים בשני פיגועי טרור שהתבצעו במהלך שלושת הימים האחרונים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 27 לוחמים כרודים וכן על הריגתם של 3 חיילים טורקים בסדרה של קרבות שנערכו במהלך היומיים האחרונים בדרום-מזרח טורקיה.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-28 במרס 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי ממלזיה בקשור לארגון "אבו סיאף" בעקבות פעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים.
--
בלגיה – טרור: מקורות רשמיים בבלגיה מסרו ב-28 במרס 2016 שפיגוע שהתבצע ב-22 במרס 2016 עלה ל-32 אזרחים ו-3 טרוריסטים מוסלמים. שלשום פורסם על הריגתם של 28 אזרחים, אולם במהלך היממה האחרונה נמסר על 4 נפגעים שמתו מפצעיהם.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: