Monday, March 21, 2016

טרור אסלאמי - 348 הרוגים ביממה האחרונה

170 הרוגים בעיראק; 40 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 34 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים מקניה נהרגו בסומליה; 28 לוחמים כורדים ו-2 חיילים נהרגו בטורקיה; 19 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; חייל אמריקאי נהרג בעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בניגריה, בדרום-סודאן, בתימן, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 348 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של לפחות 40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה באזורים אחדים ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור העיר אל-ראקה, דיר אל-זור, במחוז אידליב ובצפון מחוז לטקיה. מקור אחד מסר על קרבות בין הכוחות-הכורדיים לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סוריה. דוברים רשמיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים גם באזור העיר חומס, אל-חמה, חאלב ובדיר אל-זור. דובר צבאי נוסף מסר על הצלחות קרקעיות של הצבא הסורי באזור לטקיה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של 170 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים 12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות אמריקאים מסרו על הריגתו של חייל אמריקאי מירי של רקטה שנורתה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שהיו באזור העיר תעז וכן בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהיתקלות שהייתה ליד הגבול המשותף עם לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של 19 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן ב-48 השעות האחרונות.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 אזרחים בפעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י נגד ארגון "הטליבאן הפקיסטני".
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים ב"איחוד האפריקאי" מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של 34 טרוריסטים מוסלמים ושל 2 חיילים קנייתים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה נגד ארגון "אל-שבאב".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" שהיו אחראים להתקפה על מתקן להפקת גז.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-20 במרס 2016 על הריגתם של 28 לוחמים כורדים וכן על הריגתם של 2 חיילים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה. דובר צבאי נוסף מסר שמרבית ההרוגים היו באזור סירנאק.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: