Saturday, March 26, 2016

טרור אסלאמי - 416 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 70 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בסומליה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 37 הרוגים בתימן; 25 הרוגים באפגניסטן;  10 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בניגריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בפיליפינים, בקשמיר, בתימן, בלוב, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 416 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של רוסיה וארה"ב על יעדים הקשורים לארגון "המדינה האסלאמית" הנמצאים באזור העיר תדמור ובאזור אל-רקה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על הצלחות קרקעיות של הצבא הסורי אזור העיר תדמור בקרבות שהיו נגד ארגון "המדינה אסלאמית". דוברים צבאיים בסוריה מסרו על מנוסתם של אנשי הארגון מאזורים רבים מסביב לעיר. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על חיסולו של מספר 2 בארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות מבצעית בסוריה. בגרמניה, בבלגיה ובצרפת נעצרו טרוריסטים מוסלמים הקשורים לארגון "המדינה האסלאמית".

Syria: Drone footage captures ancient Palmyra after Syrian army enters the city

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של 140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי הקואליציה האמריקאית הפועלת ברחבי עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים נוספים מסרו על התקדמותו של הצבא העיראקי לעבר העיר מוסול. 30 בני-אדם נוספים נהרגו בפיגוע התאבדות שהתבצע במהלך משחק-כדורגל שנערך ליד העיר בגדאד.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה אחרונה נגד יעדים שיעים ברחבי תימן. מקור שיעי בתימן מסרו כי מרבית ההרוגים היו באזור העיר תעז שהיא העיר השלישית בגודלה בתימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 22 בני-אדם בשלושה פגועי התאבדות שהתבצעו באזור העיר עדן בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של 25 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היה קצין בכיר מאוד שנפגע בקרבות שהיו באזור מחוז קנדהאר.
--
פקיסטן – טרור: מקורות מקומיים בפקיסטן מסרו ב-25 מרס 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות ובהתקפות של טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי פקיסטן. בין ההרוגים היו אנשי מיליציות אסלאמיות חמושות שנפגעו בקרבות בין ארגונים שונים הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – פונטלנד: מקורות תקשורתיים במחוז האוטונומיה פונטלנד שבסומליה מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של 70 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "אל-שבאב" בסדרה של קרבות שהיו במהלך היומיים האחרונים במחוז כולו. דובר רשמי בפונטלנד מסר כי בימים האחרונים נהרגו בין 150 ל-200 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" שהיו בדרכם לפצע פיגוע התאבדות בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה אווירית יזומה שנערכה בצפון סיני נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". דובר צבאי מצרי מסר שבהתקפה נהרגו לפחות 60 טרוריסטים מוסלמים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-25 במרס 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים ועל פציעתם של 7 חיילים בהיתקלות שהייתה עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: