Friday, March 11, 2016

טרור אסלאמי - 313 הרוגים ביממה האחרונה

113 הרוגים בעיראק; 92 הרוגים באפגניסטן; 60 הרוגים בסוריה; 15 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 7 הרוגים בפקיסטן; 3 מאבטחים נהרגו בלוב; 3 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בטוניסיה; 2 הרוגים בדארפור; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 חיילים נהרגו בתאילנד; הרוג בסעודיה; חייל נהרג בלבנון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בסודאן, בתימן, בסומליה, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 313 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזורים אחדים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור מחוז אידליב, בצפון מחוז לטקיה ובאזור העיר תדמור בעקבות קרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" וארגון "ג'בהת אל-נוסרה". מקורות תקשורתיים מסרו על הריגתם של יותר מ-1,000 אזרחים בהפצצות אמריקאיות שנערכו בסוריה ובעיראק במהלך 18 החודשים האחרונים. – מרבית המקורות האלה הם מרוסיה.

International Military Review – Syria, Mar. 10, 2016
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 113 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים רשמיים בעיראק מסרו על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם בפגועי-טרור של ארגון "המדינה האסלאמית" שהתבצעו בשבועיים האחרונים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של לפחות 15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות נוספים בסעודיה מסרו על הריגתו של אדם אחד מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר סעודיה מהגבול המשותף עם תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 3 מאבטחים בעקבות התקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור העיר מיסרטה.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בטוניסיה מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שהייתה לפני יומיים באזור הגבול המשותף עם לוב. דובר צבאי הוסיף לאחר מכן, על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהיתקלות נוספת שהייתה ליד הגבול המשותף עם לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים מקומיים באפגניסטן מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של כ-80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בימים האחרונים במחוז הראט. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" שנערכה על נקודת-ביקורת הנמצאת במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים בפקיסטן. מרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בסומליה מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם בשתי התקפות טרור שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל דארפור.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתו של חייל לבנוני במהלך קרב שהיה עם טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו באזור הגבול המשותף עם סוריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 במרס 2016 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: