Thursday, March 24, 2016

טרור אסלאמי - 310 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 88 הרוגים בעיראק; 58 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 50 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 13 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; חייל נהרג בטורקיה; בפיגועים בבלגיה נהרגו 31 בני-אדם ו-2 טרוריסטים מוסלמים; בתימן הוכרזה הפסקת-אש החל מ-10 באפריל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בדרום-סודאן, בדארפור, בתימן, בלוב, בסומליה, בניגריה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 310 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים ומקורות ממשלתיים בסוריה מסרו ב-23 במרס 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזורים אחדים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי בסוריה מסר שמרבית ההרוגים – כ-70 במספר – היו טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בקרבות עם כוחות-הביטחון של סוריה הפועלים באזור תדמור נגד ארגון "המדינה האסלאמית". הפצצות כבדות מאוד היו במהלך היממה האחרונה באזור העיר אל-חמה. מקורות תקשורתיים בינלאומיים ציטטו ידיעה מבלוגר רוסי שטען כי במחודש בפברואר 2016 נהרגו בסוריה 6 חיילים וקצינים רוסים. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו כי מאז ה-27 באפריל 2016 נהרגו באזורי הפסקת-האש יותר מ-530 בני-אדם. מקורות באו"ם מסרו שהמשטר סורי מתיר לשיירות סיוע להגיע לאזורים נוספים שהיו נתונים תחת מצור של הצבא.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-23 במרס 2016 על הריגתם של 88 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. מקור צבאי בטורקיה מסרו על הריגתם של 26 לוחמים כורדים בהפצצה אווירית שנערכה בצפון-עיראק.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות ביטחוניים אמריקאים מסרו ב-23 במרס 2016 על הריגתם של 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. דובר רשמי מסר על פגיעה במחנה אימונים של ארגון "אל-קאעידה". מקורות רשמיים באו"ם מסרו על הפסקת-אש בתימן שתחל ב-10 באפריל 2016, וכן על פתיחתן של שיחות-שלום בין הצדדים בין 18 באפריל 2016.
--
אפגניסטן – טרור - טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 במרס 2016 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ע'אזני.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-23 במרס 2016 על הריגתם של 58 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה במהלך היומיים האחרונים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-23 במרס 2016 על הריגתו של חייל טורקי נוסף מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בדרום-מזרח טורקיה. ביומיים האחרונים נהרגו באזור זה 6 חיילים טורקים בפעילות של אנשי המחתרת הכורדית. מאידך, נמסר מפי גורם צבאי על הריגתם של עשרות רבות של לוחמים כורדים במהלך החודש האחרון.
--
בלגיה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בבלגיה מסרו ב-23 במרס 2016 על הריגתם של 31 בני-אדם בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים ארגון "המדינה האסלאמית" בעיר בריסל יממה קודם לכן. כ-270 בני-אדם נוספים נפצעו בפיגועים הללו. דובר רשמי בבלגיה מסר שמצוד נרחב נערך אחרי טרוריסט מוסלמי שלישי שזהותו ידועה לרשויות. גורם נוסף בבלגיה מסר שישנן הוכחות שגם הוא נהרג בהתקפה הקטלנית.
==
ד"ר יוחאי סלע


2 comments:

Unknown said...

newswhy not try this out his comment is hereYour Domain Name weblinkhe has a good point

Unknown said...

i was reading this Dolabuy Hermes her latest blog dolabuy ysl explanation high end replica bags