Wednesday, February 8, 2017

טרור אסלאמי - 180 הרוגים ביממה האחרונה

70 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 24 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן;  2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי מתאבד נהרג בניגריה; טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" נהרג בלבנון; 13,000 הוצאו-להורג בסוריה מאז שנת 2011; ממדי הפשיעה בלוב ב-45 יום; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, במאלי, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 180 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים בדיר אל-זור, בדרעא, בשוליים המזרחיים של העיר חאלב, באל-חמה ובמחוז אידליב. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על עשרות הרוגים בקרבות שהיו בצפון עיראק במהלך שלושת הימים האחרונים. ארגון "אמנסטי" פרסם דו"ח בוא נמסר על הוצאתם-להורג בתלייה של יותר מ-13,000 בני-אדם שנעצרו בידי שירותי-הביטחון של סוריה מאז שנת 2011. אלפי רבים נוספים מתו מעינויים ומרעב בבתי-הכלא בסוריה במהלך השנים האחרונות.

 Thousands executed in prison

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתם של לפחות 20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות שיעים מסרו על התקפות שנערכו על יחידות צבאיות של ממשלת עדן בדרום תימן. מקורות שיעים מסרו על הריגתם של 4 חיילים סעודים בתחומי סעודיה, וכן גם על הריגתם של 3 מאנשי המיליציות הפרו-סעודיות שפעלו באזור העיר צנעא.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בקרבות היו באזור העיר בטריפולי בין מיליציה אסלאמית לבין כוחות-הביטחון הפועלים בעיר. כמו כן נמסר מפי שר-הפנים הלובי על הריגתם של 118 בני-אדם כולל נשים במהלך התקופה שהחלה מ-15 בדצמבר 2016 ועד ל-31 בינואר 2017. הרקע למעשים האלה הוא שוד, חטיפות ואונס. במהלך התקופה הנדונה נרשמו 293 חטיפות כולל 11 מקרים של חטיפת נשים נשואות ו-21 מקרים של חטיפת נערות. כמו כן נמסר על יותר מ-500 מקרים של שוד שמתוכם היו 183 מקרים של שוד מזוין.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתם של 24 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היה מפקד משטרה בכיר שנהרג מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" במחוז פארה. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו 20 בני-אדם שנפגעו בפיגוע-התאבדות של טרוריסט מוסלמי מארגון "הטליבאן" שפעל באזור העיר קאבול ליד בית-המשפט העליון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות משטרתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד שניסה כנראה להפעיל חגורת-נפץ בתחנת משטרה מקומית במחוז חייבאר. 2 שוטרים נפצעו בפיגוע. טרוריסט מוסלמי נוסף נהרג באזור פנג'אב.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "המדינה האסלאמית" מירי של חיילים לבנונים שפעלו בצפון-מזרח לבנון ליד העיירה ארסאל.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-7 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד מירי של חיילים ניגרים שפעלו בצפון ניגריה. במקביל לאירוע, החיילים הצליחו להציל את חייה של טרוריסטית מוסלמית שהייתה אמורה לפעיל חגורת-נפץ.
==

ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

moved here Ysl replica check over here replica ysl handbags read here Hermes Dolabuy