Sunday, February 19, 2017

טרור אסלאמי - 288 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 60 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו ברחבי פקיסטן; 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בטוניסיה; פעוט ומאבטח נהרגו בטורקיה מפיצוץ של מכונית-תופת ליד הגבול המשותף עם סוריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בלוב, בתימן, בפיליפינים, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 288 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים מסרו על עשרות הפצצות אוויריות של רוסיה שנערכו באזור העיר דרעא לאחר כישלונו של הצבא הסורי מול ארגוני המורדים הפועלים באזור כולו. לצבא הסורי נגרמו בימים האחרונים עשרות נפגעים כולל אנשי מיליציות שיעיות המסיעים לצבא הסורי. מקורות נוספים מסרו על עשרות נפגעים בקרבות שהיו במחוז אידליב. קרבות עם נפגעים היו בצפון סוריה, בחומס, באל-חמה ובזיר אל-זור. דובר צבאי סורי מסר על הצלחות קרקעיות באזור העיר תדמור במהלך היממה האחרונה.

Car bomb kills young child in Turkey's south east

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בין המיליציות הסוניות למיליציות השיעיות הפועלות ברחבי תימן. דוברים שיעים מסרו כי בימים האחרונים נהרגו חיילים סעודים רבים בסדרה של קרבות שהיו ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ננגרהאר במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צביים פקיסטן מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי פקיסטן בעקבות פיגועי-ההתאבדות שהתבצע במקדש סופי שבמהלכו נהרגו יותר מ-75 בני-אדם. עד כה נהרגו במבצע יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים נוספים בפעילות צבאית נוספת שנערכה במהלך היממה האחרונה. עד כה נהרגו 14 טרוריסטים מוסלמים במבצע צבאי שנערך ביומיים האחרונים.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות שהייתה ליד הגבול המשותף עם אלג'יריה.
--
טורקיה – טרור – סוריה: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-18 בפברואר 2017 על הריגתם של פעוט בן 3 ומאבטח כפרי, כן על פציעתם של 15 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו ליד הגבול המשותף עם סוריה.
==
ד"ר יוחאי סלע

No comments: