Thursday, February 23, 2017

טרור אסלאמי - 301 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 17 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 12 הרוגים בתימן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בבנגלדש, בקשמיר, בניגריה, במאלי, בסומליה, בסודאן, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; 301 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. קרבות עם נפגעים רבים היו באזור העיר אל-ראקה, בדיר אל-זור ובמחוז אידליב. גורמים נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-25 אזרחים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו באזור אידליב בחומס. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 אזרחים נוספים בקרבות שהיו באזור העירה אל-באב. דוברים נוספים בסוריה מסרו כי במהלך היממה האחרונה היו עשרות רבות של נפגעים בקרבות שהיו במחוז אידליב בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים במחוז. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו שישראל תקפה בסוריה שיירה של משאיות שהובילו נשק עבור חיזבאללה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על כ-100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנותרו בסך-הכל בעיירה אל-באב.

22 people killed in raids near Syria's Idlib schools

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו במחוז נינווה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתו של סגן-הרמטכ"ל התימני בקרבות עם המיליציות השיעיות הפועלות באזור העיר מוחה. יחד עמו נהרגו לפחות 11 חיילים וקצינים נוספים שנפגעו מירי של טיל.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-10 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים ב"איחוד האפריקאי" מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-22 בפברואר 2017 על הריגתם של 17 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: