Monday, February 27, 2017

טרור אסלאמי - 364 הרוגים ביממה האחרונה

220 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 25 טרוריסטים מוסלמים, חיילים, שוטרים ואזרחים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 11 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; חייל נהרג בניז'ר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, במאלי, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בצ'אד, בבנגלדש; במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 346 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור מחוז חומס במהלך הפצצה והפגזה קשה של הצבא הסורי. מקורות נוספים מסרו שמספר הנפגעים בפיגוע הקשה שהיה בעיירה אל-באב עלה ל-82 הרוגים. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דמשק, חאלב, דרעא, אל-חמה, דיר אל-זור, תדמור, ואל-רקה. מקורות רשמיים בסוריה ביקשו מהאו"ם לגנות את הפיגוע הקטלני שהיה ביום שבת באזור העיר חומס בו נהרגו יותר מ-40 חיילים וקצינים סורים בפיגועי-התאבדות קשים שהתבצעו בידי ארגון "ג'בהת אל-נוסרה". בין ההרוגים היה קצין מודיעין בכיר של המחוז.

Bomb blasts kill 42 in Syria as talks begin

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו באזור העיר מוסול במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים, חיילים, שוטרים ואזרחים בסדרה של פיגועי-טרור ופעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 11 שוטרים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז פנג'אב במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים מסרו על מעצרם של יותר מ-600 טרוריסטים מוסלמים במהלך הימים האחרונים.
--
ניז'ר – טרור: מקורות צבאיים בניז'ר מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתו של חייל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 בפברואר 2017 על הריגתם של 11 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: