Sunday, February 12, 2017

טרור אסלאמי - 260 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 8 הרוגים בסודאן; 5 בני-אדם הוצאו-להורג במצרים בידי ארגון "המדינה האסלאמית"; 4 בני-אדם נהרגו בפיליפינים בידי טרוריסטים מוסלמים; 2 הרוגים בדרום-סודאן; הרוג בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 500 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בסיני מאז שנת 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בלוב, בניגריה, בסומליה, בקמרון, בקשמיר, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 260 הרוגים ביממה האחרונה; 
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גורמים טורקיים מסרו שהמורדים וכוח צבאי טורקי הצליחו להיכנס לעיירה אל-באב תוך כדי הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפצצות כבדות מאוד נערכו באזור דיר אל-זור וגם במקרה הזה נמסר על הרוגים רבים בארגון "המדינה האסלאמית". קרבות נוספים עם נפגעים היו במחוז ריף דמשק, וכן גם בדרעא ובמחוז אדליב.

Syrian army advance toward al-Bab city in north

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מוקמים בתימן מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית רחבת-היקף שנערכה במחוז הלמנד. כמו כן מסר על הריגתם של 10 בני-אדם שנפגעו בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז. מרבית הנפגעים היו חיילים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במרכז פקיסטן.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים בינלאומיים מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הוצאתם-להורג של 5 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני בחשד להעברת ידיעות על הארגון לצבא המצרי. דובר צבאי רשמי במצרים מסר כי מאז שנת 2015 נהרגו בצפון-סיני יותר מ-500 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעולות צבאיות יזומות.
--
סודאן – קורדופן - דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הריגתם של 8 אזרחים בידי טרוריסטים מקומיים הפועלים במחוז קורדופן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות בדרום-סודאן בין הצבא לבין המורדים הפועלים באזור העיר הבירה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-11 בפברואר 2017 על הריגתם של 4 בני-אדם בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בשלושה אזרחים שונים בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: