Saturday, February 11, 2017

טרור אסלאמי - 180 הרוגים ביממה האחרונה

60 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו באפגניסטן; 25 הרוגים בתימן; 15 הרוגים בניגריה; 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו בסומליה; 4 נשים נהרגו בדרום-סודאן;  2 הרוגים בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במצרים, במאלי, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 180 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו על קרבות קשים עם הפצצות אוויריות כבדות בצפון מחוז לטקיה. כמו כן נמסר על יחידות צבאיות פרו-טורקיות שהצליחו להיכנס לאזור העיירה אל-באב במסגרת הקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית". דוברים מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור הכפרי של מחוז חאלב, באידליב, בחומס, באל-חמה, בדיר אל-זור, באל-רקה, בדרעא ובמקומות נוספים.

3 Turkish soldiers accidentally killed in Russian airstrike in Syria, Moscow confirms

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. מקורות שיעים מסרו על הריגתם של חיילים סעודים שהשתתפו בקרבות שהיו בעיר-הנמל מוחה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בהפצצה אווירית של חיל-האוויר הלובי שנערכה על בסיס צבאי הנמצא במרכז לוב. כ-13 בני-אדם נוספים נפצעו בהפצצה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח לוב בשיתוף עם כוחות צבאיים של ארה"ב. בין ההרוגים היה מפקד בכיר מאוד בארגון "המדינה האסלאמית".
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בהיתקלות עם חיילי "האיחוד האפריקאי" שפעלו במרכז סומליה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים:  מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתן של 4 נשים בהתקפה של טרוריסטים מקומיים שפעלו במחוז ג'ונגליי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-10 בפברואר 2017 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו בידי ארגון "בובו חראם" בידי אנשי המיליציות האסלאמיות החמושות הפועלות בצפון ניגריה. בין ההרוגים היו 7 חיילים ניגרים. כמו כן נמסר על חטיפתה של חיילת ניגרית בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: