Friday, February 24, 2017

טרור אסלאמי - 288 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 35 טרוריסטים מוסלמים ו-4 אזרחים נהרגו בפקיסטן; 12 הרוגים בתימן; 8 הרוגים בפיגוע-התאבדות בפקיסטן; 3 חיילים ואזרחית נהרגו בקשמיר ההודית;  2 הרוגים בפיגוע התאבדות בקמרון; 2 נוצרים קופטים נרצחו בצפון-סיני בידי טרוריסטים מוסלמים; שוטר נהרג בסעודיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בלוב, בתימן, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בצ'אד, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 288 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של הפצצות אוויריות שהיו בצפון-סוריה. מקורות אזרחיים מסרו על הריגתם של כ-20 בני-אדם בהפצצות ובקרבות שהיו באזור העיר חומס. גם באזור העיר חאלב ובדרעא נרשמו עשרות נפגעים בקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו שארגון המורדים "צבא סוריה החופשי" הצליח להשתלט על העיירה אל-באב שהייתה עד כה בידי ארגון "המדינה האסלאמית".

Pakistan Blast: Explosion hits shopping area in Lahore

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בעיקר באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות של הצבא העיראקי באזור המערבי של העיר מוסול. כמו כן נמסר שהצבא העיראקי הצליח להשתלט על שדה-התעופה הבינלאומי של העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר סעודי מירי של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור הגבול המשותף בין תימן לסעודיה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים שנפגעו בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 8 בני-אדם ועל פציעתם של כ-20 נוספים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר לאהור.
--
קמרון – טרור אסלאמי:מקורות תקשורתיים בקמרון מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 נוצרים קופטים בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפעולים באזור צפון-סיני.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-23 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 חיילים, וכן על הריגתה של אישה אחת מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: