Wednesday, February 22, 2017

טרור אסלאמי - 297 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-6 אזרחים נהרגו בפקיסטן;  12 טרוריסטים מוסלים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בניגריה בהתקפות של מיליציות אסלאמיות; 2 הרוגים בלוב; חייל טורקי נהרג בצפון סוריה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר ההודית; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, במאלי, בסומליה, בקמרון, בקשמיר, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 297 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 45 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בפעילות צבאית אווירית של טורקיה שנערכה בצפון סוריה. דוברים המורדים באזור העיר דרעא מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות מול הצבא הסורי בעיקר באזור משלוש הגבולות בין ירדן, סוריה וישראל. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים במזרח העיר חאלב. גם באזור העיר דמשק, באזור חומס ובמחוז אידליב נרשמו נפגעים רבים בקרב כל הכוחות הלוחמים באזורים הללו. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתו של חייל טורקי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בצפון סוריה.

Bomb blaster suicide caught in Pakistan
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה אחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמי>, בפעולות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בהתקפות של המיליציות השיעים שפעלו באזורים אחדים ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 בני-אדם בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר זליטן הנמצאת מערבית לעיר מיסרטה.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהאר.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 בפברואר 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" שפעלו במתחם משפטי בצפון-מערב פקיסטן. במהלך הפיגוע נהרגו 3 טרוריסטים מוסלמים מירי של שוטרים שהיו במקום. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ווזיריסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם נוספים בהתקפות של מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות באזור העיר קדונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-21 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: