Wednesday, February 1, 2017

טרור אסלאמי - 240 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 30 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים נהרגו באפגניסטן;  20 הרוגים בתימן; 13 אזרחים וטרוריסט מוסלמית נהרגו בניגריה; 3 הרוגים בדרום-הפיליפינים בפיגוע טרור אסלאמי; 2 חיילים נהרגו בסעודיה; חייל נהרג בפקיסטן; 4,751 אזרחים נהרגו בהפצצות של רוסיה בסוריה מאז חודש ספטמבר 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בצ'אד, בקשמיר, בפיליפינים, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 240 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור תדמור, דומא, בהקי קלמון, בצפון מחוז לטקיה, בדרעא, באל ראקה, בחומס, באילדיב ובאל-חמה. דוברים צבאייםב סוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו ברחבי סוריה. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו על הריגתם של 4,751 אזרחים בידי הפצצות של רוסיה מאז שזו החלה את מעורבותה הצבאית ב-30 בספטמבר 2015. כמו כן נמסר על הריגתם של מ-400 אזרחים מאז שהחלה הפסקת-האש הנוכחית בסוריה שהחלה לפני כ-31 יום.

Mosul schools re-open as normal life resumes

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה אחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים - סעודיה: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתם של 2 חיילים סעודים מירי לעבר כלי-שיט צבאי מירי של טרוריסטים מוסלמים שיעים. מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה אורכה של קרבות ובהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו על יעדים שיעים ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" מפיצוץ של מטען-חבלה רב-עוצמה שהופעל טרם זמנו. כמו כן נמסר על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה במהלך היממה אחרונה.
--
פקיסטן – אפגניסטן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתו של חייל פקיסטני מירי של חמושים שפעלו מהגבול האפגאני.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתה של טרוריסט מוסלמית מתאבדת, בת 10 לכול היותר, שניסתה לבצע פיגוע התאבדות בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 13 אזרחים נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שארבו לשיירה אזרחית בצפון ניגריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-31 בינואר 2017 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום הפיליפינים.
==
ד"ר יוחאי סלע



No comments: