Tuesday, February 21, 2017

טרור אסלאמי - 291 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 25 טרוריסטים מוסלמים ו-10 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 24 אזרחים נהרגו בניגריה בהתקפה של ארגון "בוקו חראם" ושל המיליציות האסלאמיות;  10 הרוגים בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 חיילים רוסים נהרגו בסוריה; לוחם כורדי נהרג בטורקיה; 2 רקטות נורו לעבר ישראל ממצרים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בקשמיר, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 291 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות בטורקיה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית, שנפגעו בפעילות צבאית של טורקיה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות שהיו במחוז אידליב ובחומס שנערכו בין שני ארגוני טרור אסלאמיים. מקורות אזרחיים בדרעא מסרו על הריגתם של 4 מורדים בהפצצה אווירית של הצבא הסורי שנערכה באזור. מקורות נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים גם במחוז ריף דמשק. מקורות צבאיים ברוסיה מסרו על הריגתם של 4 חיילים רוסים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו נגד שיירה צבאית שעשתה את דרכה במחוז חומס ב-16 בפברואר 2017.

Somalia: Dozens killed in Mogadishu market blast

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של כ-150 בני-אדם ביום של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים בעיראק מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור העיר מוסול, וכן נמסר על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על הריגתם של 34 מאנשי המחתרת הכורדית בהפצצה אווירית שנערכה בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בתימן מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות רשמיים בתימן על חטיפתם של 12 אנשי סיוע מקומיים בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו באזור העיר חודיידה. אנשי הסיוע פעלו בשם ארגון נורבגי המסייע לפליטים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של 25 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון "המדינה האסלאמית" וארגון "הטליבאן" כמו כן נמסר על הריגתם של 10 אזרחים מפיצוץ של רימון-יד שהושלך בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בפעילות משטרתית יזומה שנערכה במהלך היממה אחרונה באזור העיר קראצ'י.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה. מקורות רשמיים בניגריה מסרו על הריגתם של 21 בני-אדם בהתקפה של מיליציות אסלאמיות חמושות שפשטו על כפרים הנמצאים באזור העיר קדונה.
--
מצרים – טרור – ישראל: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-20 בפברואר 2017 על ירי של 2 רקטות שנורו לעבר העיר אילת, בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו מהשטח המצרי. ארגון "המדינה האסלאמית" מסר שישראל חיסלה 5 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון בפעילות אווירית שנערכה בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-20 בפברואר 2017 על הריגתו של אחד מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית שנערכה במזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: