Friday, February 10, 2017

טרור אסלאמי - 266 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בתימן; 10 הרוגים באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן;  3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 חיילים טורקים נהרגו בסוריה בהפצצה רוסית;  2 הרוגים בדארפור; 2 חופרי מנהרות נהרגו בגבול מצרים עזה; 6 פצועים בפיגוע טרור בפתח-תקווה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בלוב, בצ'אד, בניגריה, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 266 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-9 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו על קרבות ובהפצצות כבדות באזור צפון לטקיה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים רבים באזור הכפרי של העיר חאלב, בהרי קלמון, בשולים הכפריים של העיר דמשק, בדיר אל-זור, באל-רקה, בדיר אל-זור, בחומס, באל-חמה ובמחוז אידליב. מקורות ביטחוניים בטורקיה ובארה"ב מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בהתקפות אוויריות שנערכו נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" ומארגון "אל-קאעידה" הפועלים במחוז אידליב ובצפון-סוריה. כמו כן נמסר שהצבא הטורקי ממשיך ללחוץ בעוצמה על ארגון "המדינה האסלאמית" האזור העיירה אל-באב. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על הריגתם של 3 חיילים טורקים בשל טעות בזיהוי במהלך בהפצצה רוסית שנערכה בצפון רוסיה.

US says it killed 11 al-Qaeda operatives in Syria air strikes

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-9 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי תימן. בין ההרוגים היו כ-35 בני-אדם שנפגעו בקרבות קשים מאוד שהיו באזור עיר הנמל מוחא בין המיליציות השיעיות לבין חיילי ממשלת צנעא.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות מקומיים באפגניסטן מסרו ב-9 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של פיגועי-ירי ובקרבות מקומיים שהיו במחוזות אחדים נגד ארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות משטרתיים בפקיסטן מסרו ב-9 בפברואר 2017 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" בפעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
סודאן – דארפור: מקורות מקומיים בחבל דארפור מסרו ב-9 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 אזרחים מירי של טרוריסטים מוסלמים מקומיים.
--
מצרים – עזה – טרור: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-9 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 חופרי מנהרות בהפצצה אווירית שנערכה נגד מנהרה הנמצאת בגבול בין עזה למצרים. מקורות ערביים נוספים מסרו שישראל אחראית להפצצה. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים במצרים על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
ישראל – טרור: מקורות משטרתיים בישראל מסרו ב-9 בפברואר 2017 על פציעתם של 6 אזרחים ישראלים בפיגוע-ירי ודקירה שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי שפעל בפתח-תקווה. הטרוריסט המוסלמי נלכד בידי אזרחים ישראלים אמיצים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: