Saturday, February 25, 2017

טרור אסלאמי - 280 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 85 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בתימן בפיגוע-התאבדות בקרבות; 15 חיילים נהרגו בניז'ר;  10 טרוריסטים מוסלמים, 3 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 10 חיילים ואזרחים נהרגו בניגריה בהתקפה של ארגון "בוקו חראם"; 2 חיילים טורקים נהרגו בסוריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בבנגלדש, בפיליפינים, בקשמיר, במאלי, בקמרון, בצ'אד, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 280 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-24 בפברואר 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. בין ההרוגים היו לפחות 62 בני-אדם שנפגעו בפיגוע-תופת קטלני של ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בעיירה אל-באב שנכבשה רק לפני 24 שעות בידי אנשי "צבא הסורי החופשי" וכוחות סיוע טורקיים. גורמים בטורקיה מסרו שפיגוע נהרגו 2 חיילים טורקים. קרבות עם נפגעים נוספים היו בכל הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.

Suicide bomber kills more than 60 in Syria’s Al Bab

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-85 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-התאבדות, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון בעיראק. דוברם צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של 27 מאנשי המחתרת הכורדית בהתקפה אווירית שנערכה בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 8 חיילים בפיגוע-התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בדרום תימן באזור העיר ג'עאר. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 בני-אדם נוספים בקרבות שהיו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים, 3 חיילים ושל 2 אזרחים בסדרה של פיגועי-טרור ובפעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של 10 חיילים ואזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה במהלך היממה האחרונה.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתם של לפחות 15 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים – כנראה מארגון "בוקו חראם" - שפעלו באזור אגם צ'אד.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: