Tuesday, February 28, 2017

טרור אסלאמי - 235 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 3 שיעים נהרגו בידי טרוריסטים מוסלמים בפקיסטן; 3 הרוגים בניז'ר; 2 חיילים נהרגו בלוב מפיצוץ של מכונית-תופת; טרוריסט מוסלמי מתאבד נהרג באלג'יריה; בן-ערובה גרמני הוצא-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 235 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים נוספים מסרו שמרבית הנפגעים במהלך היממה האחרונה היו חיילים סורים וטרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים שנפגעו בקרבות שהיו באזור העיירה אל-באב, אידליב, אל-חמה, חומס, דמשק וחאלב. מקורות נוספים מסרו על נפגעים נוספים בסדרה של קרבות שהיו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה באזור דרעא, דיר אל-זור, תדמור ומחוז ריף דמשק. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של מספר 2 ארגון אל-קאעידה בסוריה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז אידליב. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות בני-אדם בהפצצות רוסיות שנערכו באזורים אחדים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה.

Mosul battle: Kurdish reporter Shifa Gardi killed in Iraq 

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. פיגועי-טרור נוספים עם נפגעים היו במהלך היממה אחרונה אזור העיר בגדאד.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות צבאיים בממשלת עדן הפרו-סעודית מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שיעים בקרבות שהיו באזור חודיידה באזורים נוספים בחוף המערבי של תימן.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-15 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן", וכן 2 מפקדים בכירים בארגון "אל-קאעידה".
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 שיעים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני" שפעלו בצפון-מערב פקיסטן.
--
ניז'ר – טרור: מקורות תקשורתיים בניז'ר מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתם של 3 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "בוקו חראם".
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-27 בפברואר 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מתאבד במהלך פיגוע שהתבצע בתחנת משטרה במזרח אלג'יריה. שוטרים אחדים נפצעו בפיגוע.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בפיליפינים אישרו ב-27 בפברואר 2017 את הוצאתו-להורג של בן-ערובה גרמני בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים. הארגון פרסם סרטון בו נראה טרוריסט מוסלמי עורף את ראשו של הגרמני. חברתו של בן הערובה נהרגה בזמן ההשתלטות של הטרוריסטים מוסלמים על הסירה בו בילו השניים בנובמבר 2016.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: