Wednesday, March 1, 2017

טרור אסלאמי - 307 הרוגים ביממה האחרונה

190 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" נהרגו בניגריה; 12 שוטרים ו-10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בתימן; 7 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; 6 טרוריסטים מוסלמים ו-2 אזרחים נהרגו במצרים; הרוג בפקיסטן מירי של טרוריסטים מוסלמים; ילד נהרג בלבנון בקרבות בין טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים היו באינדונזיה, בסרי לנקה, בקשמיר, בלוב, בסודאן, בתימן, בסומליה, בניגריה, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 307 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מקורות ערביים מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. דוברים מקומיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים באזור מחוז אידליב, בדרעא, באל-חמה, בחומס, בדיר אל-זור, באזור אל-רקה באזור דמשק ובשוליים הכפריים של אזור חאלב.

Dozens of ISIS militants killed in Palmyra clashes

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-190 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בין המיליציות הסוניות למיליציות השיעיות הפועלות בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתם של 12 שוטרים באמצעות משתיק-קול בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" במחוז הלמנד. מקורות נוספים מסרו שהירי התבצע על-ידי שוטר שהזדהה עם ארגון "הטליבאן". כמו כן נמסר על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים הפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתו של אדם אחד מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור פשוואר.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתם של 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים כנראה בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתם של 7 כורדים נוספים מהמחתרת הכורדית בפעילות צבאית שנערכה במהלך הימים האחרונים. מקור צבאי מסר כי בימים האחרונים נהרגו כ-18 מאנשי המחתרת הכורדית. עוד נמסר על הריגתם של 36 מאנשי המחתרת הכורדית החל מ-20 בפברואר 2017.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-28 בפברואר 2017 על הריגתו של ילד בקרבות בין שני ארגוני טרור פלסטינים הפועלים במחנה עין אל-חילווה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: