Sunday, March 19, 2017

טרור אסלאמי - 206 הרוגים ביממה האחרונה

60 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 45 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 30 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 2 חיילים נהרגו בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרגו במאלי; טרוריסט מוסלמי נהרג בצרפת; טרוריסט מוסלמי נהרג בבנגלדש; 2,000 הרוגים בטורקיה מאז שנת 2015; יותר מ-15 טרוריסטים מוסלמים נעצרו במרוקו; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בפיליפינים, בקשמיר, בבנגלדש, בתימן, בלוב, בסומליה, בסודאן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 206 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה ארוכה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור לטקיה, דיר אל-זור, הרי קלמון, במחוז אדליב, בחאלב, באל-חמה, בחומס, בחסכה, בדרעא ולאורך הגבול המשותף עם טורקיה. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות קרקעיות נוספות במחוז חאלב, בדרעא ובדיר אל-זור. מקורות אחרים מסרו בסוריה מסרו על חיילים רבים שנפגעו בקרבות שהיו באזור תדמור, בדיר אל-זור באידליב.

Terror suspect is shot dead at Paris Orly airport after snatching a soldier's weapon and shooting

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צביים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר באזור העיר מוסול. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. דוברים מקומיים מסרו שמרבית הנפגעים היו חיילים תימנים של ממשלת עדן הפרו-סעודית.
--
צרפת – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בצרפת מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי במהלך ניסיון לבצע פיגוע רב-נפגעים בשדה-התעופה של פריז. מקורות משטרתיים מסרו על שוטר אחד שנפצע, וכן הטרוריסט המוסלמי היה ידוע לשלטונות הביטחון של צרפת.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-45 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של 2 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן. מקורות צבאיים מסרו רק על הריגתם של כ-30 טרוריסטים מוסלמים במהלך השבוע האחרון באזור זה.
--
בנגלדש – טרור: מקורות צבאיים בבנגלדש מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר הבירה. מקור נוסף מסר שהטרוריסט המוסלמי תכנן לבצע פיגוע-התאבדות בשם ארגון "המדינה האסלאמית". במהלך השבוע האחרון נהרגו לפחות 6 טרוריסטים מוסלמים המזוהים אם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
מרוקו – טרור: מקורות רשמיים במרוקו מסרו ב-18 במרץ 2017 על מעצרם של 15 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" במהלך הימים האחרונים.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בידי ארגון טרור אסלאמי מתחרה הפועל בצפון מאלי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות באו"ם מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-2,000 בני-אדם מאז שנת 2015 בקרבות ובפעולות צבאיות יזומות של טורקיה נגד הכורדים המתגוררים בדרום-מזרח טורקיה. מרבית ההרוגים היו כורדים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-18 במרץ 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: