Monday, March 27, 2017

טרור אסלאמי - 302 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 35 הרוגים בתימן; 33 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה;  22 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 12 הרוגים בניגריה; ; 6 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו במצרים; 6 הרוגים בבנגלדש מפיצוץ של מטעני-חבלה; 5 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילים נהרגו במאלי; 2 ילדים נהרגו בקניה; שוטר נהרג בדארפור; מקורות באו"ם מסרו כי מדי חודש נהרגים בתימן כ-200 אזרחים בקרבות ובהפצצות אוויריות; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, בבנגלדש, בתימן, בלוב, בניגריה, בסודאן, בסומליה, במאלי, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 302 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו שיותר ממחצית מההרוגים במהלך היממה האחרונה היו טרוריסטים מוסלמים שנפגעו בקרבות שהיו באזור לא-רקה, באדליב ואל-חמה. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים במחוז דרעא, בדיר אל-זור, בדמשק, בחלב, בחומס, בלטקיה, בהרי קלמון, בתדמור ובאזור הכפרי של מחוז אדליב. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור אל-חמה.
--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בטורקיה מסרו על הריגתם של לפחות 14 מאנשי המחתרת הכורדית בהפצצה אווירית של טורקיה שנערכה בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של כ-35 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברחבי תימן. מקורות סונים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים שיעים שנפגעו בהפצצות של סעודיה. מקורות באו"ם מסרו שבכול חודש נהרגים בתימן כ-200 אזרחים בקרבות ובהפצצות אוויריות.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו לאורך הגבול המשותף עם אפגניסטן.
--
בנגלדש – טרור: מקורות משטרתיים בבנגלדש מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של שני מטעני-חבלה שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
קניה – טרור – סומליה: מקורות צבאיים בקניה מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 2 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול המשותף עם סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים דארפור מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתו של שוטר מקומי מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור. כמו כן נמסר על פציעתם של אזרחים בפיגוע.
--
ניגריה – טרור: מקורות אזרחיים בניגריה מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 12 אזרחים בהתקפות של מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות בצפון ניגריה ובמרכזה.
--
מאלי – טרור: מקורות צבאיים במאלי מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" במהלך התקפה על בסיס צבאי הנמצא בצפון מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 4 חיילים מפיצוץ של מטען שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון סיני. כמו כן נמסר מפי דובר צבאי במצרים על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-26 במרץ 2017 על הריגתם של 33 מאנשי המחתרת הכורדית בשורה אורכה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במהלך היומיים האחרונים בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: