Tuesday, March 21, 2017

טרור אסלאמי - 257 הרוגים ביממה האחרונה

80 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 35 הרוגים בתימן; 13 טרוריסטים מוסלמים ו-4 חיילים נהרגו באפגניסטן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 7 הרוגים בסומליה; 2 חיילים נהרגו בטורקיה; טרוריסט מוסלמי נהרג במאלי; אזרח נהרג בדארפור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתאילנד, בקשמיר, בפיליפינים, במאלי, בבנגלדש, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בקניה, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בעיראק, בסוריה, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 257 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בקרבות שהיו בעיר דמשק במהלך היומיים האחרונים. מקורות נוספים מסרו שבשל ההתקפה של המורדים על העיר דמשק, היא הושבתה כמעט לחלוטין. מקורות ערביים ציינו שמטוסים רוסים רבים מסייעים לצבא הסורי בעזרת הפצצות מסיביות על העמדות שנתפסו בידי המורדים שפעלו בדמשק. דוברי המורדים בסוריה מסרו שההתקפה החלה על העיר דמשק בעזרת פיצוץ של מנהרת-תופת שעברה מתחת למתחם ממשלתי בעיר. הטלוויזיה הסורית מסרה שהצבא הסורי חזר לשלוט על מזרח דמשק בכל האזורים בהם המורדים ערכו התקפת-פתע. דוברים נוספים בארגוני המורדים מסרו שצפיות הפתעות נוספות בעיקר באזור העיר דמשק.

Mosul Op Iraqi Army Clashes With ISIS In Western Districts, Civilians Flee Combat Zone

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של מפקדים בכירים בארגון "המדינה האסלאמית" במהלך התקפה אווירית שנערכה על החלק המזרחי של העיר מוסול. עוד נמסר על הריגתם של אזרחים אחדים בשורה של פיגועי-טרור שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר בגדאד.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-35 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו בידי סעודיה במהלך היממה האחרונה. מקורות פרו-סעודים מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגונים שיעים.
--
אפגניסטן – טרור – ארה"ב: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים, ושל 3 חיילים במהלך התקפה שנערכה על-ידי ארגון "הטליבאן" על מתחם צבאי שנמצא במערב אפגניסטן. מקורות ביטחוניים באפגניסטן מסרו על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאים שנערכו במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז פנג'אב במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על מעצרם של יותר מ-70 בני-אדם החשודים בחברות בארגון טרור.
--
מאלי – טרור – סודאן: מקורות אזרחיים במאלי מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהתלך התקפה שנערכה על מתחם צבאי הנמצא בצפון מאלי. כמו כן נמסר מפי מקורות בחבל דארפור שבסודאן על הריגתו של אזרח מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של 2 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אבו סיאף" בפעילות צבאית רחבת-היקף שנערכה במהלך הימים האחרונים בדרום המדינה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של לפחות 21 טרוריסטים מוסלמים בשלושת הימים האחרונים. מקורות ביטחוניים בפיליפינים הדגישו כי במהלך השבועיים האחרונים נהרגו לפחות 47 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בדרום המדינה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-20 במרץ 2017 על הריגתם של 7 בני-אדם בקרבות קשים שפרצו בין הצבא הסומלי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיירה ביידואה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: