Friday, March 24, 2017

טרור אסלאמי - 328 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 33 הרוגים בניגריה; 29 הרוגים במאלי;  25 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים ו-10 חיילים נהרגו במצרים;  15 טרוריסטים מוסלמים ו-9 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 10 הרוגים בסומליה בהתקפה של ארגון "אל-שבאב"; 2 ילדים נהרגו בסודאן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בפיליפינים, בבנגלדש, במאלי, בקמרון, בצ'אד, בניגריה, בלוב, בתימן, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 328 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות מקומיים נוספים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים באזור אל-רקה, בחומס ובמחוז אידליב. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים בדיר אל-זור, בדרעא, בתדמור, בחאלב, ובאל-חמה. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו שהם יחקרו את הטענות על הריגתם של עשרות אזרחים סורים בעיר אל-רקה בהפצצה אמריקאית. מקורות בארגוני המורדים הפועלים באזור אל-חמה מסרו על הצלחות קרקעיות של ארגוניהם מול הצבא הסורי.

Iraqi forces have retaken a third of western Mosul neighborhoods from ISIS

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של כ-110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של יותר 25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן, מקורות שיעים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו גם חיילים סעודים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-15 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 שוטרים מירי של שוטר אחר שהזדהה עם ארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ווזיריסטן. מקורות נוספים מסרו על חיילים אחדים שנפגעו בקרבות הללו.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בדרום סומליה.
--
סודאן – קורדופן; מקורות תקשורתיים במחוז קורדופן שבסודאן מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של 2 ילדים בהתקפה של אנשי מיליציה אסלאמית פרו-ממשלתית הפועלת במחוז.
--
ניגריה – טרור אסלאמי אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של 25 בני-אדם נוספים בהתקפות של מיליציות אסלאמיות שבטיות חמושות הפועלות בצפון ניגריה. בימים האחרונים נהרגו בהתקפות הללו יותר מ-60 בני-אדם. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 בני-אדם נוספים בסדרה של פיגועי-התאבדות שהיו יממה קודם לכן בצפון ניגריה.
--
מאלי – טרור אסלאמי אתני:מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של 29 בני-אדם בסדרה של קרבות בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-23 במרץ 2017 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", וכן על הריגתם של 10 חיילים בקרבות שפרצו בצפון סיני במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: