Saturday, March 4, 2017

טרור אסלאמי - 293 הרוגים ביממה האחורנה

120 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בתימן; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים ו-2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 4 אזרחים ו-3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים נהרגו בניגריה; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 3 חיילים נהרגו בתאילנד בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים; 2 אזרחים נהרגו מירי של טרוריסטים מוסלמים בבורקינה פסו; אזרח נהרג בקשמיר בהתקפת טרור אסלאמית; מזכ"ל האו"ם עורך ביקור בניגריה במסגרת המאבק נגד ארגון "בוקו חראם"; 3 ארגוני טרור אסלאמיים התאחדו במאלי; סה"כ 293 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי על הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו טרוריסטים מוסלמים וחיילים סורים שנפגעו בקרבות אחדים שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. קרבות והפצצות כבדות היו באזור העיר חומס, בדרעא, בדיר אל-זור, בחאלב, ואל-חמה. הפצצות כבדות עם נפגעים רבים היו באל-רקה, במחוז אידליב, באזור תדמור ובמקומות נוספים. הצבא הסורי מסר שכוחותיו השתלטו לחלוטין על העיר תדמור בעזרת הפצצות אוויריות קשות של רוסיה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה אחרונה בצפון-סוריה. מקורות בטורקיה מסרו כי במהלך חודש פברואר 2017 נהרגו ברחבי סוריה יותר מ-800 אזרחים בפיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות. מקורות באוסטרליה מסרו על הריגתם של כ-70 אזרחים אוסטרלים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה ובעיראק. ממשלת פולין חוקרת האם אזרח פולני נהרג בעקבות הצטרפותו לארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה. מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו שכ-15,000 טרוריסטים מוסלמים פעילים כרגע במסגרת ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בסוריה ובעיראק.

In the Battle for Mosul, Civilians Pay the Price

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.  מקורות בבריטניה מסרו ששני אזרחים בריטים שעסקו בסיוע רפואי לארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בעיראק. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על הריגתם של מפקדים בכירים נוספים באזור העיר מוסול במהלך כינוס שנערך באחד מהמסגדים בעיר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות סונים מסרו שמרבית הנפגעים היו טרוריסטים מוסלמים שיעים, וכן טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה".
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בהפצצה אווירית שנערכה במחוז זאבול (ZABUL). מקורות ביטחוניים נוספים מסרו כי במהלך היממה אחרונה נערכו חיסולים-ממוקדים נוספים בידי ארה"ב ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתם של 2 חיילים בהיתקלות שהייתה בצפון-מערב פקיסטן במהלך היממה האחרונה.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: ארגונים חברתיים בדרום-סודאן מסרו ב-3 במרץ 2017 על החרפת המצב התזונתי ברחבי המדינה בשל מלחמת-האזרחים. מאות-אלפי בני-אדם זקוקים לסיוע דחוף של מוצרי יסוד וטיפול רפואי מינימאלי. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים על מעצרם של 3 חיילים המואשמים באונס של נשים במהלך קרבות שהיו נגד כוחות-המורדים הפועלים בצפן המדינה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" שתכננו לבצע פיגוע קטלני בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 אזרחים בידי המיליציות האסלאמיות החמושות הפועלות במרכז ניגריה. מזכ"ל האו"ם עורך ביקור בניגריה כדי לאמוד את המאבק נגד ארגון "בוקו חראם".
--
מאלי – טרור: מקורות ביטחוניים במאלי מסרו ב-3 במרץ 2017 על איחודם של 3 ארגוני טרור אסלאמיים למסגרת אחת תחת הפיקוד של ארגון "אל-קאעידה" הפועל במאלי.
--
בורקינה פסו – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בבורקינה פסו מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של 2 אזרחים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו באזור הגבול המשותף עם מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון-סיני במהלך היממה האחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתו של אזרח מקומי במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים שנערכה על סיור של חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקוות צבאיים רשמיים בתאילנד מסרו ב-3 במרץ 2017 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בדרום המדינה. גורמים נוספים מסרו שהייתה סידרה של התקפות נגד יעדים צבאיים הנמצאים בדרום המדינה במהלך היממה האחרונה.
==

ד"ר יוחאי סלע

2 comments:

soatot said...

Find Out More article click to read more website here navigate to these guys news

Unknown said...

review Ysl replica have a peek at these guys replica designer bags like this Dolabuy Prada