Saturday, March 11, 2017

טרור אסלאמי - 217 הרוגים ביממה האחרונה

120 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בעיראק; 20 הרוגים בתימן; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 9 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 חיילים נהרגו בסעודיה; 2 שוטרים נהרגו בסומליה; 2 שוטרים נהרגו במצרים; חייל נהרג בניגריה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקמרון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בצ'אד, בפיליפינים, בקשמיר, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 217 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-10 במרת 2017 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות רחבות-היקף שנערכו בידי כל כוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות ביטחוניים ברוסיה מסרו כי במהלך השבוע האחרון כוחותיהם הרגו כ-600 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהפצצות קשות שנערכו באזורים רבים ברחבי סוריה. דוברים באופוזיציה הסורית מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 30 אזרחים שנפגעו בהפצצות ובקרבות של הצבא הסורי שנערכו בערים המרכזיות של סוריה. מקורות ביטחוניים בטורקיה מסרו שהצבא הטורקי חיסל 71 לוחמים כורדים בקרבות שהיו בצפון סוריה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על עשרות רבות של הרוגים בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-רקה. באל-חמה נמסר על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בקרבות נגד הצבא הסורי. על-פי דוברים זרים, במהלך השבוע האחרון נהרגו בסוריה יותר מ-1,200 בני-אדם.

Turkey PKK conflict 'has killed 2,000' in south east UN report

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות ובפיגועי-טרור שהתבצעו ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דובר צבאי נוסף מסר שמרבית הנפגעים היו באזור מחוז אל-אנבר בקרבות נגד ארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על לפחות הרוג אחד בפיגוע שהיה באזור העיר בגדאד.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות אזרחיים בתימן מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי בתימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים סעודים בהתקפה שנערכה בידי המיליציות השיעיות שפעלו באזור הגבול המשותף עם סעודיה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתם של 2 שוטרים בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי – קמרון: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתו של חייל בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה. כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים בקמרון על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "בוקו חראם" פעילות צבאית שנערכה באזור הגבול המשותף עם ניגריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בצפון-סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתם של 9 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה. ביומיים האחרונים נהרגו 19 מאנשי המחתרת הכורדית הפועלת באזור.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-10 במרץ 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בשתי היתקלויות שהיו עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: