Sunday, March 12, 2017

טרור אסלאמי - 282 הרוגים ביממה האחרונה

150 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 35 הרוגים בתימן; 28 טרוריסטים מוסלמים ו-8 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 7 מאנשי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה;  3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בלבנון; 14,000 נשים נרצחות כל שנה בידי בעליהן וקרוביהן ברוסיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בבנגלדש, בתאילנד, בפיליפינים, במאלי, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 282 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות אזרחיים בסוריה ומקורות בינלאומיים מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי-טרור קטלניים, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו יותר מ-40 בני-אדם שנפגעו פיגוע-כפול שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור שיעי הנמצא בעיר דמשק. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהתקפה של הצבא הסורי שנערכה באזור דיר אל-זור. עוד נמסר על עשרות רבות של הרוגים במחוז חאלב, בדרעא, באל-רקה, בחומס, במחוז אידליב, באל חמה ובמחוז לטקיה. דוברים מקומיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי הצליח לשחרר כ-150 כפרים מחוז חאלב בקרבות קשים היו באזור המזרחי של המחוז.

Twin blasts in Damascus, Syria - Kills at least 40 Pilgrims

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. באזור העיר מוסול התגלה שוב קבר-המוני עם מאות גופות של בני-אדם שהוצאו-להורג בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-35 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. בין ההרוגים היו לפחות 22 אזרחים שנפגעו בהפצצה אווירית של סעודיה שנערכה באזור מסחרי הנמצא במערב תימן. כנראה שמספר ההרוגים גבוה בהרבה בהפצצה זו.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-28 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 8 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
אפגניסטן חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במזרח אפגניסטן.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתם של 7 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה. הצבא הטורקי ממשיך להרוס בשיטתיות את הכפרים הכורדים הנמצאים באזור. כל אירוע, מהווה עילה להרס שכונות כורדיות שלמות באזור. טורקיה כמובן דוחה את כל הטענות המופנות כלפיה בעניין הכורדי, גם בכל הקשור להריגתם של כורדים בזמן מעצרם בידי שלטונות הביטחון הפועלים באזור.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי פלסטיני בקרבות שפרצו בין שני ארגוני טרור הפועלים באזור העיר ביירות.
--
רוסיה – נשים: מקורות רשמיים ברוסיה מסרו ב-11 במרץ 2017 על הריגתן של 14,000 נשים בכל שנה ברחבי רוסיה בידי בעליהן וקרוביהן. ממשלת רוסיה מסרבת בתוקף לחוקק חוקים הנוגעים לסכסוכים משפחתיים או להורות למשטרה להתערב בסכסוכים משפחתיים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: