Monday, March 13, 2017

טרור אסלאמי - 260 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 46 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 30 הרוגים בתימן; 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים וחייל נהרגו בניגריה; חייל נהרג בטוניסיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בהודו, בקשמיר, בפיליפינים, בלוב, בסומליה, בבנגלדש, בסודאן, בניגריה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 260 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-12 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים באזור מחוז אידליב, באזור דמשק, במחוז חאלב, בדרעא, בדיר אל-זור, באל-רקה, בחומס ובאל-חמה. ארגונים אזרחיים בסוריה מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 20 אזרחים שנפגעו בידי כל הכוחות הלוחמים בסוריה. גורמים רפואיים בסוריה מסרו שמספר ההרוגים בפיגוע שהיה בדמשק יממה קודם עלה ל-74 בני-אדם – רובם אזרחים עיראקים שעלו-לרגל למתחם שיעי קדוש בעיר. דוברים צבאיים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" באזור המזרחי של העיר חאלב.

Fear And Hunger In Iraq's West Mosul

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-12 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. דוברים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות ביטחוניים מערביים מסרו על הפצצות אוויריות כבדות מאוד שנערכו במהלך היממה האחרונה על המתחם המנהלי של ארגון "המדינה האסלאמית" במערב העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות נוספים מסרו על הפצצות אוויריות כבדות שנערכו במערב תימן על-ידי סעודיה נגד מתחמים של המיליציות השיעיות.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-12 במרץ 2017 על הריגתם של 46 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך היממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-12 במרץ 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" בהיתקלות עם חיילים ניגרים שפעלו בצפון ניגריה. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל בפיגועים הללו.
--
טוניסיה - טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-12 במרץ 2017 על הריגתו של חייל בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בדרום המדינה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: