Wednesday, March 29, 2017

טרור אסלאמי - 308 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בתימן; 16 הרוגים בדארפור; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 טרוריסטים מוסלמים וחייל נהרגו במצרים; 6 הרוגים במאלי; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בבנגלדש; 2 אזרחים נהרגו בחבל קשמיר; חייל נהרג בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בבנגלדש, בקשמיר, בלוב, בתימן, בניגריה, בסודאן, בסומליה, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 308 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מקורות ערביים מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברחבי סוריה. דוברים ממקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים רבים בעיקר באזור העיר דרעא במחוז אידליב. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של עשרות חיילים סורים בקרבות שהיו באזור במחוז אל-חמה במהלך היממה האחרונה.  קרבות נוספים עם נפגעים היו באזור אל-רקה, בחומס, בדיר אל-זור, בהרי קלמון, בחאלב ובאזור דמשק. מקורות נוספים בעיראק ובסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" במהלך ניסיון לחצות את הגבול בין סוריה לעיראק.

More Than 1,000 Civilians Reportedly Killed by U.S.-Led Airstrikes as Trump Expands War on Terror

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים בעיראק מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של כ-130 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-9 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות באו"ם מסרו על הריגתם של מאות אזרחים ששימוש "מגנים-אנושיים" לארגון "המדינה האסלאמית" במהלך הקרבות שהיו לאחרונה בעיר מוסול.
--
תימן –מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של 11 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון ,אל-קאעידה" שפעלו בדרום תימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 19 בני-אדם נוספים בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים וצבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של 10 בני-אדם – רובם היו חיילים ושוטרים – בסדרה של התקפות שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" ומארגון "המדינה האסלאמית".
--
בנגלדש – טרור: מקורות רשמיים בבנגלדש מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה באזור העיר הבירה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של 16 בני-אדם בסדרה של קרבות בין כוחות-הביטחון של סודאן לבין טרוריסטים מקומיים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של 6 בני-אדם בסדרה של התקפות שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" הפועלים בצפון מאלי.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית", וכן על הריגתם של חייל אחד במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתו של חייל אחד במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה נגד המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-28 במרץ 2017 על הריגתם של 2 אזרחים מירי של חיילים הודים במהלך עימותים אלימים שפרצו בין אזרחים לחיילים הפועלים בחבל קשמיר ההודי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: