Tuesday, March 28, 2017

טרור אסלאמי - 355 הרוגים ביממה האחרונה

200 הרוגים בעיראק; 50 הרוגים בסוריה; 31 טרוריסטים מוסלמים מארגון ,אל-שבאב" נהרגו בסומליה; 25 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים, 4 אזרחים ו-2 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 6 אזרחים, 3 משת"פים, ו-2 טרוריסטיות מוסלמיות נהרגו בניגריה; 6 עובדי סיוע נרצחו בדרום-סודאן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג באלג'יריה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בבנגלדש, בפיליפינים, בקשמיר, בקמרון, במאלי, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 355 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מקורות ערביים מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-50 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. דוברים אזרחיים מקומיים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דרעא, אל-חמה, אידליב, דיר אל-זור, אל-רקה, הרי קלמון, לטקיה, חומס, חאלב ובאזור דמשק. מקורות צבאיים בסוריה מסרו על הצלחות צבאיות נוספות באזור העיר דמשק במחוז אידליב. דוברי המורדים מסרו על הצלחות מול הצבא הסורי באזור דיר אל-זור, בחאלב, ובחומס. מקורות מקומיים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות קשות מאוד של רוסיה נערכו גם במהלך היממה אחרונה במחוז אידליב.

Iraq military: 62 bodies from collapsed Mosul building all killed by ISIL

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו שהמספר ההרוגים כולל גם עשרות גופות של אזרחים שנרצחו בידי ארגון "המדינה האסלאמית" באזור העיר מוסול. מקורות צבאיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור העיר תעז בין מיליציות שיעיות חמושות למיליציות סוניות פרו-סעודיות.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים באלג'יריה מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במזרח המדינה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים, 4 אזרחים ושל 2 שוטרים בשורה של פיגועי-טרור ובפעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון פקיסטן.
--
סומליה – טרור – קניה: מקורות צבאיים בקניה ובסומליה מסרו ב-27 במרץ 2-17 על הריגתם של 31 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי הצבא הקנייתי.
--
דרום-סודאן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של 6 עובדי סיוע בידי טרוריסטים מקומיים שפעלו בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של 6 אזרחים בידי 2 טרוריסטיות מוסלמיות מתאבדות שהופעלו בידי ארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. כמו כן נמסר מפי מקורות אזרחיים על הוצאת-להורג של 3 אזרחים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בשל חשד לשיתוף-פעולה עם השלטונות הניגרים.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים הודו מסרו ב-27 במרץ 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור חבל קשמיר ההודי.
==
ד"ר יוחאי סלע


 

No comments: