Sunday, February 26, 2017

טרור אסלאמי - 283 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בתימן; 11 אזרחים, 6 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 6 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 6 הרוגים בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בקשמיר, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בסומליה, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 283 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. דוברים מקומיים מסרו שמרבית הנפגעים היו באזור חומס וכל נמסר על עשרות חיילים סורים שנהרגו במהלך התקפות קשות של המורדים ושל ארגוני הטרור אסלאמיים הפועלים במחוז. מקורות אזרחיים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות עם נפגעים שהיו באזור העיר דרעא, אידליב, אל-באב, דיר אל-זור, תדמור ובשוליים הכפריים של מחוז חאלב.

Mosul Drone Attack

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים ותקשורתיים עיראק מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר מוסול. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-12 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים נוספים מסרו על הריגתם של 15 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו ליד הגבול המשותף עם ירדן.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של יותר מ-40 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מרבית הנפגעים היו במחוז ביאדה בקרבות קשים בין המיליציות השיעיות לחיילי תימן של ממשלת עדן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 11 אזרחים, 6 טוריסטים מוסלמים ושל 2 שוטרים ביום של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים בסדרה של פעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון-מערב פקיסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 6 בני-אדם ביום של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו באזור דרום סומליה. בין ההרוגים היה קצין-מודיעין סומלי שחוסל באזור העיר מוגדישו.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-25 בפברואר 2017 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: