Wednesday, April 25, 2012

28 הרוגים נוספים בסוריה; 11 פעילי טרור נהרגו בקווקז; 8 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בטורקיה; 5 הרוגים בלוב; 3 פעילי טרור נהרגו בניגריה; 2 חיילים אתיופים נהרגו בסומליה; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; הרוג נוסף בדרום-סודאן;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 3 קציני מודיעין סורים מירי של אנשי האופוזיציה הלוחמת הפועלים באזור העיר דמשק. מכונית תופת התפוצצה בדמשק. כמו כן נמסר על הריגתם של 25 בני-אדם נוספים באירועים קטלניים שהיו במהלך היממה האחרונה ביו כוחות-הביטחון של סוריה לבין מפגינים ואנשי "הצבא הסורי החופשי" הפועל באזורים רבים ברחבי סוריה. על-פי הערכות אחדות, נהרגו יותר מ-100 בני-אדם בסוריה ביומיים האחרונים.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפועלה צבאית יזומה שנערכה על-ידי הצבא האפגני במקומות אחדים ברחבי אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בעימותים קטלניים על רקע אתני. כמו כן נמסר כי 2 מההרוגים נפגעו מירי של שוטרים פקיסטנים.
--
אתיופיה – טרור – סומליה: מקורות צבאיים באתיופיה מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 2 חיילים אתיופים מפיצוץ של מטען-בחבלה במהלך פעילות צבאית שנערכה בדרום סומליה. פעילי טרור מארגון "אל-שבאב" לקחו אחריות לאירוע.
--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתו של אדם נוסף בהפצצה אווירית של צפון סודאן באזורים השנויים במחלוקת בין שתי המדינות.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
לוב – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בקרבות שפרצו בין שתי מיליציות אתניות הפועלות בדרום לוב.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 5 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם חיילים טורקים שפעלו במזרח המדינה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-24 באפריל 2012 על הריגתם של 11 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלויות קטלניות שהיו עם כוחות הביטחון שפעלו בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: